Welkom op de website van vv Dokkum!

Op de website van voetbalvereniging Dokkum vindt u alle informatie met betrekking tot het laatste nieuws, wedstrijdprogramma's en alle verdere informatie rondom de teams van Dokkum.

v.v. Dokkum is een actieve Nederlandse amateurvoetbalclub uit Dokkum (Friesland). De club is opgericht op 23 april 1926. Het eerste elftal speelt in de Vierde klasse zaterdag. Het tenue bestaat uit een shirt met verticaal groen/witte streken, witte broek en groene sokken. v.v. Dokkum heeft circa 260 spelende leden en wordt gezien als een echte volksclub.

De club speelt op sportpark "Harddraverspark" in Dokkum, alwaar men de beschikking heeft over twee speelvelden en een trainingsveld. Alle velden bestaan uit natuurgras en het hoofdveld en trainingsveld zijn voorzien van verlichting. Naast de kantine is er de beschikking over een grote tribune, zes kleedkamers onder de tribune, twee scheidsrechterskleedkamers, een bestuurskamer, bespreekkamer en een washok. Daarnaast is er een materiaalhok en een kasssahok aanwezig.

Veel kijkplezier op onze website!