Sponsoring bij Voetbalvereniging Dokkum

De v.v. Dokkum is een voetbalvereniging met ongeveer 250 leden. De leden komen uit Dokkum en omliggende dorpen. De jeugdafdeling wordt steeds groter en de verenging telt diverse jeugd- en seniorenteams, zowel voor jongens/mannen als voor meisjes/vrouwen.

Wij hebben niet de ambitie om de grootste voetbalclub in de stad & regio te worden, wij geloven in de kracht van onze kleinschaligheid. Typerend voor de club is de combinatie plezier en prestatie, opeGeid voor alle lagen van de samenleving en een informele sfeer. V.V. Dokkum wil eraan bijdragen dat onze leden met plezier kunnen voetballen en zich verder kunnen ontwikkelen. Normen en waarden bij de beoefening van de voetbalsport vinden we belangrijk. De v.v. Dokkum wil actief werken aan de bewustwording bij spelers, begeleiders, trainers, en ouders/verzorgers op dit vlak.

De v.v. Dokkum moet een ontmoetingsplaats zijn en blijven waar sporters gezamenlijk met enthousiasme, ontspanning, plezier en voldoening kunnen voetballen. De v.v. Dokkum wil alle leden binnen hun persoonlijke mogelijkheden zo goed mogelijk laten voetballen. Het streven is om alle teams op een dusdanig niveau aan de competitie te laten deelnemen dat voldoende uitdaging biedt om beter te gaan voetballen. Selectieteams spelen op het hoogst haalbare niveau.

Door ontwikkeling van zowel het voetballend vermogen als het verenigingsgevoel willen we bewerkstelligen dat de v.v. Dokkum een vereniging is om trots op te zijn.

Sponsoring helpt onze vereniging om dit doel te bereiken.

Wat willen we met sponsoring?

Sponsoring stelt ons in staat financieel gezond te blijven en het profiel van de v.v. Dokkum als open en toegankelijke vereniging te behouden, met bijbehorende contributies. We investeren vooral in de jeugd, dus investeren in onze toekomst! Sponsormiddelen helpen ons om aanschaf van kleding, ballen, en bijvoorbeeld trainingsmaterialen mogelijk te maken. Daarnaast vraagt het onderhoud van ons terrein, de kantine en onze tribune de nodige middelen. Wij zijn trots op onze faciliteiten, vooral op onze tribune met kleedboxen en ontvangstruimtes. Met uw hulp kunnen we deze faciliteiten up-to-date houden en beschikbaar stellen voor onze spelers en gasten.

Wat kunt u van ons verwachten?

Door de v.v. Dokkum te sponsoren maakt een grote groep mensen kennis met de naam van uw bedrijf en uw inspanningen voor de vereniging. Onze leden en hun achterban zijn potentiële klanten en kunnen bijdragen aan een verbeterde naamsbekendheid van uw bedrijf in de regio. Ook bieden  sponsorbijeenkomsten een goede gelegenheid om nieuwe kennis(sen) op te doen in een ongedwongen sfeer.

Wij zijn blij met en trots op onze sponsoren en zullen het dan ook niet laten om uw naam te noemen. Met elke sponsor maken we vooraf afspraken over de vorm en invulling van sponsoring en leggen we dat vast in een contract. We bieden een ruime keus sponsormogelijkheden aan en indien gewenst kan er ook maatwerk geleverd worden.

De sponsorcommissie

Binnen de verenging is de sponsorcommissie het aanspreekpunt voor de sponsors van de v.v. Dokkum. Dit gebeurt in nauwe samenspraak met het bestuur van de vereniging. Hierna geven we aan wat de mogelijkheden en de voorwaarden zijn.

De sponsorcommissie bestaat uit:

- Jan-Ede Brijker (voorzitter v.v. Dokkum)

- Rick Mulder (bestuurslid v.v. Dokkum)

- Bob Mellink

- Bauke Dijkstra

- Robbert van buiten

- Baukje rekker

Bij de sponsorcommissie kunt u terecht voor de volgende zaken:

- informatie over onze vereniging;

- het bespreken van sponsormogelijkheden per mail, telefoon of bezoek;

- vragen over de sponsorgids en het sponsorbeleid van de club;

- opstellen, afsluiten en opvolgen van alle sponsorcontracten en afspraken met de sponsors;

- communicatie met het bestuur en de leden over sponsorbeleid en acties.

Over deze activiteiten rapporteert de commissie met het bestuur en de leden (in de ledenvergadering).

Voor alle sponsoractiviteiten wordt een contract opgesteld. Hierin worden zaken als tijdsduur, frequentie en betaling vastgelegd.

Heeft u interesse om sponsor te worden van v.v. Dokkum?

Dan nemen wij graag contact met u op. Laat het ons weten via:

- De voorzitter van de v.v. Dokkum, Jan-Ede Brijker. Te bereiken via telefoon 0519-222333 of via email [email protected].

- Een lid van de sponsorcommissie, rechtstreeks in persoon of via het contactformulier op onze website.

Wij verwelkomen u graag, net zoals deze andere sponsors bij v.v. Dokkum!