Lid worden

Wil je lid worden van v.v. Dokkum? Je bent van harte welkom in een gezellige vereniging waar sportief plezier hoog in het vaandel staat! Ben jij misschien dat talent dat uiteindelijk in ons eerste elftal voetbalt of misschien wel veel hoger en van voetbal je beroep kan maken? Of wil je gewoon lekker een balletje trappen? Jong en oud zijn bij ons van harte welkom!

Je kunt het inschrijfformulier digitaal invullen. Voordat je officieel lid wordt mag je eerst drie keer vrijblijvend mee trainen.   Meer informatie over het aanmelden? neem dan contact op met onze ledenadministratie:  Janneke van de Wal, 06 – 10 36 49 08 of via de email.

CONTRIBUTIE SEIZOEN 2023 - 2024

Pupillen

€ 11,00 p/maand

€ 13,50 p/maand

€ 17,00 p/maand

18+ / 35+ / 45+

€  7,00 p/maand

Niet spelend lid

€  7,00 p/maand

Donateur

minimaal € 15,-- per jaar

De contributie wordt per maand via automatisch incasso geincasseerd.  De genoemde bedragen zijn inclusief de bondsbijdrage.  Voetbalvereniging Dokkum betaald voor elk lid over het gehele verenigingsjaar de contributie aan de KNVB.  Opzegging van het lidmaatschap door het lid kan alleen plaatsvinden tegen het einde van een boekjaar, op voorwaarde dat dit schriftelijk en met inachtneming van een opzeggingstermijn van ten minste een maand gebeurt. Opzegging kan met onmiddellijke ingang als redelijkerwijs van het lid niet gevergd kan worden het lidmaatschap te laten voortduren. De contributie voor het lopende jaar blijft het lid verschuldigd. Te late opzegging heeft tot gevolg dat het lidmaatschap – met inbegrip van de daaraan verbonden verplichtingen – pas eindigt aan het eind van het volgend boekjaar, tenzij het bestuur op grond van bijzondere omstandigheden anders besluit.

Opzeggen lidmaatschap / overschrijving
Opzeggen of overschrijving naar een andere vereniging kan schriftelijk via Janneke van der Wal ([email protected]).

Overschrijving naar vv Dokkum
Een overschrijving naar vv Dokkum is altijd mogelijk. Voor een overschrijving moet een overschrijvingsformulier worden ingevuld.

Contributie vragen
Vragen over de inning van de contributie? Neem contact op met de penningmeester via [email protected]

Aanmeldingsformulier spelend

Bankgegevens t.b.v. incasso contributie

Meer informatie over stichting leergeld? KLIK HIER

Aanvraagnummer stichting Leergeld

Reeds gevoetbald voor andere vereniging

Je KNVB relatienummer kan je terugvinden als je op een computer/laptop inlogt op Voetbal.nl. Het relatienummer staat onder je foto in het persoonlijk profiel. Heb je geen Voetbal.nl account, neem dan contact op met je eigen vereniging of met KNVB Contact, zij kunnen je het relatienummer doorgeven.

Bijzonderheden

* = verplicht