Vriendenclub

Vriendenclub de Stuverkes

In het voorjaar van 2019 zijn de Vriendenclub en de Stuverkesclub gefuseerd en onder de verrassende naam “Vriendenclub de Stuverkes” verder gegaan. Het doel van Vriendenclub de Stuverkes blijft hetzelfde als bij de voorgangers; namelijk het financieel ondersteunen van onze jeugdafdeling en de vereniging (waar mogelijk) te steunen bij grotere investeringen.

Jaarlijks zijn er een aantal vaste activiteiten welke wij ondersteunen, te weten: Sinterklaasfeest, het Vriendenclub toernooi, ons eigen Jan Wiersma toernooi en de Slotdag. Ook krijgen alle jeugdteams tijdens het seizoen een bijdrage voor een teamactiviteit. Daarnaast steunen wij de club met incidentele grote uitgaven. Zo is er een paar jaar geleden geïnvesteerd in een digitaal scorebord en hebben sindkort een spiksplinternieuwe proffesionele omroepinstallatie. In 2022 zijn er nieuwe geluidsboxen voor de kantine aangeschaft en zijn alle vrijwilligers voor het Jan Wiersma Toernooi in nieuwe shirts gestoken. Ook ligt er voor elk nieuw jeugdlid een bal klaar.

Onder de leden van de Vriendenclub De Stuverkes wordt er regelmatig een rollade van Menno Hoekstra slagerij verloot. Deze wordt ook dit seizoen weer beschikbaar gesteld door Administratiekantoor Joop Dijkstra. Op dit moment telt Vriendenclub de Stuverkes een kleine 190 leden en wij willen dat ledental graag uitbreiden naar 200 leden! Dus, ben je nog geen lid maar draag je onze vereniging wel een warm hart toe, meld je dan aan bij één van onderstaande personen of stuur een bericht naar [email protected] en ontvang de enige echte Vriendenclub “De Stuverkes” Parkerpen!

Voor 30 euro per jaar, steun jij onze prachtige voetbalvereniging en komt jouw naam ook op het Vriendenclubbord te staan in de kantine. Dit is nog geen 2 Stuverkes per dag!! Uiteraard mag je ook nog steeds je eurostuivers in de kantine voor ons achterlaten. Het geld wordt goed besteed.

IMG_5778.jpg

Van links naar rechts: Roel de Jong,  Jilt van der Velde, Minardus van der Kooi,  Ate Rozendal, Natasja Mellink, Nanne Stielstra, Herman Bakker