Jan Wiersma toernooi

Jaarlijks organiseert de voetbal vereniging Dokkum het Jan Wiersma Toernooi. Dit is een groots opgezet voetbaltoernooi voor jeugdteams dat al jaren een begrip is in Noord-Oost Friesland. Vele clubs, uit de gehele provincie (en soms daarbuiten), komen deze dag altijd graag naar Dokkum om een leuke dag te beleven. Al onze jeugdteams strijden deze dag om de felbegeerde bekers en medailles.

Maar er is meer dan voetbal. Zoals altijd is er rondom het voetbal ook weer veel te beleven. De organisatie doet er alles aan gedaan om iedereen te vermaken. Zo zijn ondertussen de penaltybokaal, de “Snelle Jan”,  de hambugertent, het sminken, het springkussen en een DJ traditioneel terugkerende onderdelen van deze leuke dag.

De organisatie van het Jan Wiersma Toernooi is in goede handen bij:

• Anneke Schroor
  • Nanne Stielstra