Dokkum JO9-1 scoort erop los

Wykels Hallum JO9-1

2e klasse (3e fase) 12

27 januari 2024 10:00

Vandaag met de J09-1 de eerste wedstrijd van het jaar gevoetbald, we hadden er weer zin in.  We moesten tegen de Wykels Hallum, zij hadden de aftrap en we gingen er gelijk vol tegenaan. We scoorden al snel de 1-0 en kort daarna de 2-0, maar doordat we niet optimaal verdedigden kreeg de Wykels ook schietkansen en werd het 2-1. Toen ging het wat heen en weer, beide ploegen streden hard en zo stond het 4-3 na de eerste helft.

Tweede helft:
Wij hadden de aftrap en Kai speelde vanuit de aftrap naar Skay aan de buitenkant, Skay liep door en gaf hem voor aan Andrii en die scoorde! De tweede helft waren we weer lekker op dreef . We speelden de tweede helft wat meer over waardoor de Wykels niet goed wisten wat ze moesten. Ze zagen dat wij meer aanvielen waardoor hun ook kleine kansen kregen, gelukkig keepte Ilyas erg goed en zelfverzekerd waardoor de eindstand maar liefst 8-6 werd.

Doelpunten:
Andrii 3
Skay 3
Kai 1
Sietse 1

Man van de wedstrijd- ILYAS

We zijn het jaar goed begonnen, nu door! 💪