Meisjesvoetbal

Steeds meer meiden voetballen op straat, op het schoolplein of op pannaveldjes. Maar niets is leuker dan op een echt voetbalveld je kunsten te showen. Bij V.V.  Dokkum kan dat! Op prachtige velden samen met heel veel (talentvolle) meisjes die elk weekend hun wedstrijden spelen in onze groen witte clubkleuren. Wij beschikken momenteel over een "meisjes onder 15" en een "meisjes onder 11" team. De MO15 is een 11-tal en de MO11 is een 8-tal. De nog jongere meisjes spelen gezamenlijk met de jongens en zullen later doorstromen naar de meidenteams.

meisjes1.JPG

Ons doel is om onze meidenafdeling nog verder uit te breiden. In de toekomst hopen we zo ook weer een dames 11-tal te kunnen formeren.  Er is altijd plek voor nieuwe meiden bij VV Dokkum.

meisjes2.JPG
Zie je jezelf als nieuwe topspits? Wil je graag de nul houden in de verdediging? Ben je onverslaanbaar in het doel? Dan maken we graag eens met je kennis. Het is altijd mogelijk om maximaal 3 trainingen gratis mee te doen. Heb je interesse, neem contact op via het contactformulier,  telefonisch met Ferdinanda Terpstra, 06 - 10 68 74 90 of kom langs op het harddraverspark.