Tabak drugs en alcohol

Beleid Roken en alcohol
Sinds 2018 is ook Voetbalvereniging Dokkum rookvrij. Zowel in de kantine als op het buitenterrein, tijdens wedstrijden en evenementen waarbij de jeugd betrokken is (voor zowel tabak als e-sigaretten of aanverwanten) mag er niet gerookt worden.

Het is ten strengste verboden te roken in de kleedkamers en kantine. Op deze plekken mag er in het geheel niet gerookt worden.

Drugsbezit en drugsgebruik in en om het complex is niet toegestaan en zal al dan niet direct leiden tot een veld  /complexverbod.

Het nuttigen van alcoholische dranken in de bestuurskamer en de kantine is op zaterdag voor 14:00 niet gewenst.

Als u wordt aangesproken door iemand van de vereniging op ongepast gedrag dan verwachten we van u als gast of als lid van onze vereniging dit accepteert en zijn / haar feed back ter harte neemt.

Mocht u zich herhaaldelijk niet houden aan onze huisregels met betrekking tot roken en alcoholgebruik dan kan het bestuur maatregelen nemen.